- +376 840 303
- agoraconsultors@agoraconsultors.ad
- Dill-Dij: 09h-18h Div: 09h-14h
- +376 380 303
Actualment, en el cas dels treballadors extracomunitaris, una experiència mínima de 6 anys els hi és requerida per a poder optar al permís de residència i treball en el país.
Aquesta informació, potser acreditada de dues maneres:
Tanmateix, el reglament de quota general per a aquests permisos extracomunitaris es modifica tant per als permisos de residència i treball com per als de treball fronterer de les persones extracomunitàries.
En aquesta modificació es permet als extracomunitaris presentar qualsevol tipus de document, per a acreditar aquesta experiència requerida de 6 anys en casos justificats en els quals és impossible aportar el document oficial del país d’origen de la persona certificant la seva vida laboral oficial.
Tanmateix, cal tenir present, que si el país d’origen de la persona extracomunitària pertany al Conveni de la Haia, aquests documents acreditatius, hauran d’estar conformement postil·lats d’acord amb aquest, o en cas contrari, legalitzats, un requeriment que ja estava establert anteriorment en el reglament de quota general i que es continua mantenint.
No dubtin a contactar amb nosaltres si necessiten més informació.
Som una gestoria de serveis intregrals que assessorem a les empreses i als particulars en el seu desenvolupament.